Konu
Ayakkabı Bağlarını ( İplerini ) ne yapıyorsunuz?
17-10-2020, 16:22:14
#1
Hipek
Aldığım tüm ayakkabıların ipleri uzun. Yanlarına koyuyoyrum ayağımın altına geliyor ve acıtıyor. kessek ucu kötü oluyor. siz ne yapıyosunuz?