Konu
Ayakkabı Bağlarını ( İplerini ) ne yapıyorsunuz?
17-10-2020, 16:44:09
#9
Hipek
tlga_kurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bağlıyorum
Çok mu zekisin? Bağlamadan yanlarına koyacak halimiz yok bağlıyoruz heralde.
Dipnot: Off topic de mesaj sayın artmıyor, etkilemiyor yani.