tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağlıyorum
Çok mu zekisin? Bağlamadan yanlarına koyacak halimiz yok bağlıyoruz heralde.
Dipnot: Off topic de mesaj sayın artmıyor, etkilemiyor yani.