Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle yapıyorum zaten. Bazen ayağımın altına kadar iniyor, ki inmese bile yanlarda sonuçta az da olsa bi temas var, neden ip içine girmesin de ayağım rahat etmesin ki? Yıllardır aynı dert
Adidas nike gibi ayakkabılarda hiç sorun yaşamadım biraz tuzlu ama uzun ömürlü yıllardır da sorun olmuyor