Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlardan içine sokabilirsin bağlamayi sorun ediyorsan
Aynen öyle yapıyorum zaten. Bazen ayağımın altına kadar iniyor, ki inmese bile yanlarda sonuçta az da olsa bi temas var, neden ip içine girmesin de ayağım rahat etmesin ki? Yıllardır aynı dert