Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığım tüm ayakkabıların ipleri uzun. Yanlarına koyuyoyrum ayağımın altına geliyor ve acıtıyor. kessek ucu kötü oluyor. siz ne yapıyosunuz?
https://urun.n11.com/diger/polly-kil...629?Renk=Siyah
Bu ürünlerden aldım Hocam 3-4 yıldır kullanıyorum.