• 15-10-2020, 22:20:36
    #19
    coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir saniye bile durmak istemiyorum zaten yola çıktım, bir miktar para, notebook, üst baş, powerbank ve usb belleklerim. Artık bir ailem yok.
    Yazdıklarım boş gelecek biliyorum ama sonuçta ailen senin tamamen bağlarını koparmak doğru değil 😐
  • 15-10-2020, 22:21:37
    #20
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarım boş gelecek biliyorum ama sonuçta ailen senin tamamen bağlarını koparmak doğru değil 😐
    Onlar olmasa da olur. Beni soyup soğana çevirdiler hep. Allahtan reva onlara iyilik. Artık dönüp yüzlerine bakmam.
  • 16-10-2020, 10:33:31
    #21
    Üyeliği durduruldu
    coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar olmasa da olur. Beni soyup soğana çevirdiler hep. Allahtan reva onlara iyilik. Artık dönüp yüzlerine bakmam.
    Hocam öyle demeyin Allah korusun bişey olsa yine ilk koşacak sizsiniz. Bence yanlış yapıyorsunuz.
  • 16-10-2020, 10:34:38
    #22
    Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle demeyin Allah korusun bişey olsa yine ilk koşacak sizsiniz. Bence yanlış yapıyorsunuz.
    çok geç valla artık aldım bileti otobüs saatini bekliyorum otogarda.
  • 16-10-2020, 10:38:31
    #23
    Üyeliği durduruldu
    coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geç valla artık aldım bileti otobüs saatini bekliyorum otogarda.
    Hakkınız da hayırlısı olsun.
  • 16-10-2020, 10:52:12
    #24
    coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geç valla artık aldım bileti otobüs saatini bekliyorum otogarda.
    Kendi hayatını kurmaya çıkmışsın. Hakkında hayırlısı olsun ama ailenle bağını koparma kimse yoksa aynı kaderi paylaştığın kardeşlerin var onlara abilik etmek sana yakışandır. Umarım başarırsın istediklerini. Allah yardımcın olsun.
  • 16-10-2020, 14:19:08
    #25
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarım boş gelecek biliyorum ama sonuçta ailen senin tamamen bağlarını koparmak doğru değil 😐
    "sonuçta ailen" cümlesini hiç sevmiyorum, herkesin ailesi bir değil. sırf biyolojik bağ var diye herkes katlanamıyor.

    yine de arkadaşa fevri kararlar vermemesini öneririm
  • 16-10-2020, 15:30:26
    #26
    10 gün önce bir dost meclisinde görüştüğümüz arkadaşın, bizzat kendi hikayesinden bir kesit:

    Alıntı
    "Bizim maddi durumumuz hep kötüydü, babam esnaftı. Ben 4. sınıftan bu yana hep çalıştım. Her yaz tatili okulun tatil olduğu cuma gününün ertesi gün kendimi bir yerde çalışırken buldum. Hiç unutmuyorum, 5. sınıfta gidiyordum, yaz tatili geldi ve anneme; Anne ne olur 1 hafta tatil yapayım sonra işe başlayayım dedim, annem kızarak zorla ertesi gün beni işe götürdü ve ben ağlaya ağlaya işe gittim."
    Şuan bu hikayenin sahibi arkadaş devletin bir kurumunda yönetici olarak görev yapmakta olup, yaşı 42'dir.

    Bazen hayat insanlara adil olmaz. Etrafımızdaki insanların bizden üstün olanlarına bakarsak ve onlara özenirsek, asla mutlu olamayız. Etrafımızda olup, bizden daha düşük şartlarla yaşayan insanlara bakın ki, ibret olsun ve şükredin.


    coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar olmasa da olur. Beni soyup soğana çevirdiler hep. Allahtan reva onlara iyilik. Artık dönüp yüzlerine bakmam.
    Bu sözünü not al bir yere. Bir gün ölüp gittikleri zaman, gider mezarlarının başında hıçkıra hıçkıra ağlarsın.
  • 16-10-2020, 15:53:31
    #27
    İş teklifi aldım gidiyorum kendi ayaklarım üzerinde durmam gerekiyor. Gibi konuşarak ailenin izni ile gitmen daha mantıklı olurdu. Sana gitme deme şansları olmazdı o durumda. Bu saye'de yarın öbürgün bir durum olunca geri dönebileceğin bir ailen olurdu. Kestirip atarsan bir sıkıntı olunca , bunu hep kafana kakarlar.