coderadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Genç yaşta olan arkadaşlar gelin dertleşelim.
42
●923
- 15-10-2020, 22:20:36Yazdıklarım boş gelecek biliyorum ama sonuçta ailen senin tamamen bağlarını koparmak doğru değil 😐
- 15-10-2020, 22:21:37Onlar olmasa da olur. Beni soyup soğana çevirdiler hep. Allahtan reva onlara iyilik. Artık dönüp yüzlerine bakmam.yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2020, 10:33:31Üyeliği durdurulduHocam öyle demeyin Allah korusun bişey olsa yine ilk koşacak sizsiniz. Bence yanlış yapıyorsunuz.coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2020, 10:34:38çok geç valla artık aldım bileti otobüs saatini bekliyorum otogarda.Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2020, 10:38:31Üyeliği durdurulduHakkınız da hayırlısı olsun.coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2020, 10:52:12Kendi hayatını kurmaya çıkmışsın. Hakkında hayırlısı olsun ama ailenle bağını koparma kimse yoksa aynı kaderi paylaştığın kardeşlerin var onlara abilik etmek sana yakışandır. Umarım başarırsın istediklerini. Allah yardımcın olsun.coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2020, 14:19:08"sonuçta ailen" cümlesini hiç sevmiyorum, herkesin ailesi bir değil. sırf biyolojik bağ var diye herkes katlanamıyor.yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine de arkadaşa fevri kararlar vermemesini öneririm - 16-10-2020, 15:30:2610 gün önce bir dost meclisinde görüştüğümüz arkadaşın, bizzat kendi hikayesinden bir kesit:
Şuan bu hikayenin sahibi arkadaş devletin bir kurumunda yönetici olarak görev yapmakta olup, yaşı 42'dir.Alıntı
Bazen hayat insanlara adil olmaz. Etrafımızdaki insanların bizden üstün olanlarına bakarsak ve onlara özenirsek, asla mutlu olamayız. Etrafımızda olup, bizden daha düşük şartlarla yaşayan insanlara bakın ki, ibret olsun ve şükredin.
Bu sözünü not al bir yere. Bir gün ölüp gittikleri zaman, gider mezarlarının başında hıçkıra hıçkıra ağlarsın.coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-10-2020, 15:53:31İş teklifi aldım gidiyorum kendi ayaklarım üzerinde durmam gerekiyor. Gibi konuşarak ailenin izni ile gitmen daha mantıklı olurdu. Sana gitme deme şansları olmazdı o durumda. Bu saye'de yarın öbürgün bir durum olunca geri dönebileceğin bir ailen olurdu. Kestirip atarsan bir sıkıntı olunca , bunu hep kafana kakarlar.