gryrgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Genç yaşta olan arkadaşlar gelin dertleşelim.
42
●923
- 15-10-2020, 20:45:16Ben bir de işin başında çoğu şeyi söyledim. Olmaz dedim onca insan yerleşmemiş orada yıllardır doğmuş büyümüş şu bu. sen ne bilicen dedi geçti. şimdi haklı olmama rağmen ben istemediğim muameleleri görüyorum. ben bu gün doldum taştım zaten. istanbul civarında artık iş bulabilirsem hangi sektör olursa olsun. gidicem dönüp ardıma bile bakmıycam. evi batsın, benim bolca arkadaşım var. her biri annem babam gibi değil. tabi bu durumda iyi kısım arkadaşlarım ne yazık ki. annem babam değil..
- 15-10-2020, 21:18:52al benden de o kadar. o durum yetmemiş gibi bu durumla da uğraşıyorum ben.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2020, 21:42:53Bundan 3 yıl Önce idi bir whatsapp grubuna girmiştim O zamanlar instagram takipci sitesi kurmayı çok istiyordum O zamanlar sorsanız hosting ne domain ne name server ne rdp ne vds ne hiç bir bilgim yoktu 😃 Piyasada paylaşılan ***** instawebleri youtubeden video izleyerek free hostinglere kurmaya çalışıyordum Yakĺaşık 1 sene boyunca ***** instawebleri kurmaya çalışarak zaman geçirdim ilk başlarda Boşa Zaman Kaybı vakit kaybı olarak gördüm fakat Amazon google cloud vb platformlardan sunucu alarak hosting kurulumu gerçekleştirdim zamanla sunucu hosting bilgim arttı insana en saçma boş gelen iş bile çok şey katıyor Her neyse yine warezin ne olduğunu ioncubenin yeni yeni ne olduğunu öğrendigim bir dönemde mevcut whatsapp grubunda yardım istemiştim Tabi o zamanlar kimseden ses yok saygı duyan yok Ailem desen sürekli oyun oynuyor olarak kafasına kazımıştı O zaman anladimki kimsenin kendinden başka yardım edecek kimsesi yoktu php öğreneceğim dediğimde gruptan bir çok kişi dalga geçmişti öyle diyenleri çok gördük Yaşın çok küçük bırak bu işleri gibisinden Ben hiç birine aldırmadım o kadar çok hırs yapmıştım ki tek isteğim php öğrenip lisans scripti yazmaktı ve aradan 1 yil geçtikten sonra cidden php öğrenmiştim basit olarakda olsa kodlama yapabiliyordum Tabi ilk başlarda bu beni tatmin etmedi çünkü istediğim bir çok şeyi hala kodlayamıyordum sonra 2019 ekim ayında Hızla ögrenmeye devam ettim javascript html üzerine daha çok yoğunlaştım Ve ilerleyen zamanlarda r10 davetiye almaya uğraşıyordum ama ne zaman kayıt olduğumu dahi hatırlamıyorum fakat r10 üyeliğimin olduğunu fark ettim şifremi sıfırlayarak forma giriş yaptım Zamanla scriptler kodlayarak r10 üzerinden para kazanmaya başladım ve aileme gelelim ailemde saygı duymayan sürekli bilgisayar başında oyun oynuyor olarak gören varsa hepsinin bakış açısı değişti whatsapp grubunda benle dalga geçenlerin hepsi sürekli yazmaya kardeşim kanka ayağı çekmeye başladılar Şuanda hepsini hayatımdan çıkardım Sadece Gerçek anlamda bana destek veren dostlarım kaldı
Hayata olan umudunuzu hic bir zaman yitirmeyin sürekli çabalayın Elvet bir gün Ailenizin size olan tutumu değişecektir
- 15-10-2020, 22:09:56Aga bende durumlar biraz karışık baba yok aile baskı yapıyor etraftakiler sürekli bişi diyo p*ç bi amca var elimizdekileri almaya çalışıyo ben sevgiyi falan geçtim zaten onlar hiç yokcoderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2020, 22:11:28Tokat yediğim için bu gece evden ayrılıyorum. Hakkınızı helal edin.yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2020, 22:13:23Hayatında Başarılar diliyorum umarım En doğrusu budur senin icin 😔coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2020, 22:18:30Ben bir saniye bile durmak istemiyorum zaten yola çıktım, bir miktar para, notebook, üst baş, powerbank ve usb belleklerim. Artık bir ailem yok.yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayata olan umudunuzu hic bir zaman yitirmeyin sürekli çabalayın Elvet bir gün Ailenizin size olan tutumu değişecektir