Benim de yaşım küçük olduğu için tavsiye vermek istemiyorum.
Genç yaşta olan arkadaşlar gelin dertleşelim.
42
●923
- 16-10-2020, 20:23:17Ağırlıklarından kurtulmaya başlayınca yükseleceksin hocam daha yaşın genç ve o kadar sorumluluk sana ağır gelmiş inşallah her şeyi kendi kendi düzeltirsin kendi hayatını kurarsın aile sadece kan bağı değildir bunu hiç bir zaman unutma bir derdin sıkıntın olursa pm atabilirsin herzaman
- 16-10-2020, 20:47:02kalacak yer var da iş yok. arıyorum halen.HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2020, 20:49:28Önerim iyi bir iş teklifi gelene kadar garson, bulaşıkçı olarak çalışmandır.coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2020, 20:50:22eğer bulabilirsem kısa süreli öyle çalışırım. kafamda da o var zaten. ama pes etmek yok. ne kadar uzağa o kadar iyi.HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle