Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öyle demeyin Allah korusun bişey olsa yine ilk koşacak sizsiniz. Bence yanlış yapıyorsunuz.
çok geç valla artık aldım bileti otobüs saatini bekliyorum otogarda.