çok geç valla artık aldım bileti otobüs saatini bekliyorum otogarda.
Kendi hayatını kurmaya çıkmışsın. Hakkında hayırlısı olsun ama ailenle bağını koparma kimse yoksa aynı kaderi paylaştığın kardeşlerin var onlara abilik etmek sana yakışandır. Umarım başarırsın istediklerini. Allah yardımcın olsun.