• 15-10-2020, 11:27:25
    #19
    Benim çevremde yakalananlar sigara içenler tiryaki hatta hepsi korona yakalandi ve rahat atlattilar
  • 15-10-2020, 11:27:46
    #20
    Doktor dedi. Sigara içenlerde koronaya kapmış kişilerde ölüm oranı daha az dedi. Patron aşağı indi sigara ver dedi hayırdır abi dedim. Böyle böyle dedi doktor arkadaşım dedi sigaraya başlıycam dedi

    Sigara içenlerde ölüm oranı daha azmış.


    https://www.youtube.com/watch?v=zu_ynBoNYb0
  • 15-10-2020, 11:39:05
    #21
    Sigara içiyorum ve corona geçirdim. Fakat hafif atlattım. Cigerlere inmedi öksürük vs olmadı. Bir doktor tanıdığımızda yatan hastaların %80 i sigara kullanmayan hastalar demişti. Sanırım sigara kullananların zaten cigerleri pert olduğu için virüs cigerlere bakıp inmiyor olabilir
  • 15-10-2020, 11:51:23
    #22
    Sanmıyorum zaten korona daha çok akciğere zarar veriyor.. korona saldırısı esnasında akciğerdeki bağışıklık hücrelerinin duvarları parçalanarak oksijen alınımı azalıyor diye biliyorum sigara içenler ve kronik hastalığı bulunanlar(astım gibi ) daha dikkatli olması gerekiyor onlar çok daha ağır geçiriyorlar yada geçiremiyorlar... Sizin bağışıklık sisteminiz korona ya karşı dirençlide olabilir bazı insanlar korona olduğunun farkına varmadan bile atlatabiliyor bu hastalığı... Yine de tedbiri elden bırakmayalım .
  • 15-10-2020, 12:00:16
    #23
    Tamamiyle yanlış bilgi hatta sigaranın dönülmesi (yani elden ele gezdirilip başka kişilerle paylaşılması) bulaşma riskini dahada katlıyacaktır
  • 15-10-2020, 12:19:07
    #24
    Eylül ayının başında amcam, yengem, 21 yaşında oğlu ve babaannem bize geldi ve 4 gün kaldılar. Bizden çıkıp dönüş yoluna geçtiklerinde yolda bir şeyler yemek için alışveriş yapmışlar. Yedikleri çikolatadan bir tat almayınca memlekete dönünce test yaptırmışlar. 4'ü de pozitif çıktı. Durumu bize anlattıklarında bizde gidip test yaptırdık. Annem, babam pozitif çıktı ben negatif çıktım.

    Bu 7 kişi arasından sigara kullanan bir tek benim.
    Ayrıca,alkolü de son 6 aydır baya bir abarttım.
  • 15-10-2020, 12:20:27
    #25
    38 yaşlarında bir ablamız da corona geçirdi, fazlasıyla ağır atlattı doktorun dediği tek şey "sigara içseydin ölümle sonuçlanırdı" ciğerler bitmek üzereymiş
  • 15-10-2020, 12:22:07
    #26
    Çok yanlış bir tez solunum yolu ile bulasabilen bir virüs sigarayı affetmez
  • 15-10-2020, 12:50:48
    #27
    forumda denk geldiğim konuya bak yaktım bir tane daha