Sigara içiyorum ve corona geçirdim. Fakat hafif atlattım. Cigerlere inmedi öksürük vs olmadı. Bir doktor tanıdığımızda yatan hastaların %80 i sigara kullanmayan hastalar demişti. Sanırım sigara kullananların zaten cigerleri pert olduğu için virüs cigerlere bakıp inmiyor olabilir