Sanmıyorum zaten korona daha çok akciğere zarar veriyor.. korona saldırısı esnasında akciğerdeki bağışıklık hücrelerinin duvarları parçalanarak oksijen alınımı azalıyor diye biliyorum sigara içenler ve kronik hastalığı bulunanlar(astım gibi ) daha dikkatli olması gerekiyor onlar çok daha ağır geçiriyorlar yada geçiremiyorlar... Sizin bağışıklık sisteminiz korona ya karşı dirençlide olabilir bazı insanlar korona olduğunun farkına varmadan bile atlatabiliyor bu hastalığı... Yine de tedbiri elden bırakmayalım .