Doktor dedi. Sigara içenlerde koronaya kapmış kişilerde ölüm oranı daha az dedi. Patron aşağı indi sigara ver dedi hayırdır abi dedim. Böyle böyle dedi doktor arkadaşım dedi sigaraya başlıycam dedi

Sigara içenlerde ölüm oranı daha azmış.


https://www.youtube.com/watch?v=zu_ynBoNYb0