Eylül ayının başında amcam, yengem, 21 yaşında oğlu ve babaannem bize geldi ve 4 gün kaldılar. Bizden çıkıp dönüş yoluna geçtiklerinde yolda bir şeyler yemek için alışveriş yapmışlar. Yedikleri çikolatadan bir tat almayınca memlekete dönünce test yaptırmışlar. 4'ü de pozitif çıktı. Durumu bize anlattıklarında bizde gidip test yaptırdık. Annem, babam pozitif çıktı ben negatif çıktım.

Bu 7 kişi arasından sigara kullanan bir tek benim.
Ayrıca,alkolü de son 6 aydır baya bir abarttım.