• 15-10-2020, 10:48:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Kendi aramızda konuşurken koronaviruse yakalananların ben dahil hiç birinde sigara içmeyenler olduğunu gördük.

    Çevrenizde hastalık kapan ve sigara kullanan var mı?

    Bu konu yanlış anlaşılmasın sigara içmeye kimse özenmesin. Yakalanan var ise de ağır geçirebileceği yönünde.

    Sigara kullananlar hafif atlatabilir yada taşıyıcı olabilir. Tebbiri elden birakmayalim.
    Temizlik maske mesafe
  • 15-10-2020, 10:51:40
    #2
    Pek zannetmiyorum sigara ıçenler daha zor atlatır bence
  • 15-10-2020, 10:51:53
    #3
    Yani işin sigararyla ilgisi olduğunu düşünmüyorum hocam. Tedbirini alan yakalanmıyor diyebiliriz.
  • 15-10-2020, 10:52:00
    #4
    şey dimi "corona aşısı bulundu" aslında aşı sigaraymış.
  • 15-10-2020, 10:52:24
    #5
    Not: sigara içenlere dumanı pis pis dışarı insanların üstüne doğru üflüyor. Buradan bir temas olurda hastalık geçer mi bilmiyorum ama geçmese dahi insanların yakınında bunu içmek iğrenç...
  • 15-10-2020, 10:53:05
    #6
    Tam tersi gibi düşün
  • 15-10-2020, 10:53:56
    #7
    Sigara içip hastalığı geçiren bir çok arkadaşım var. Ben de kullanıyorum ve sürekli de geziyorum. Temizliğe dikkat edip milletin ağzının içine girmezseniz bir şey olmuyor sanırım. Her yerde de dezenfektan kullanıyorum. En yakın arkadaşlarımla bile tokalaşmıyorum.
  • 15-10-2020, 10:54:19
    #8
    Kolanya içmek önlüyomuş 😂
  • 15-10-2020, 10:54:27
    #9
    TASARIM AJANSI
    bildiğim kadarıyla virüs büyük ölçüde ciğerlere saldırıp nefes alımını zorlaştırıyo.
    sigaranın hastalığa yakalanmada bi etkisi yok ama yakalandıktan sonra sigara içenler çok daha fazla etkileniyo