Merhaba arkadaşlar
Kendi aramızda konuşurken koronaviruse yakalananların ben dahil hiç birinde sigara içmeyenler olduğunu gördük.
Çevrenizde hastalık kapan ve sigara kullanan var mı?
Bu konu yanlış anlaşılmasın sigara içmeye kimse özenmesin. Yakalanan var ise de ağır geçirebileceği yönünde.
Sigara kullananlar hafif atlatabilir yada taşıyıcı olabilir. Tebbiri elden birakmayalim.
Temizlik maske mesafe
Siğara korona bulaşmasını önlüyor mu?
40
●1.355
- 15-10-2020, 10:53:56Sigara içip hastalığı geçiren bir çok arkadaşım var. Ben de kullanıyorum ve sürekli de geziyorum. Temizliğe dikkat edip milletin ağzının içine girmezseniz bir şey olmuyor sanırım. Her yerde de dezenfektan kullanıyorum. En yakın arkadaşlarımla bile tokalaşmıyorum.
