Sigara içip hastalığı geçiren bir çok arkadaşım var. Ben de kullanıyorum ve sürekli de geziyorum. Temizliğe dikkat edip milletin ağzının içine girmezseniz bir şey olmuyor sanırım. Her yerde de dezenfektan kullanıyorum. En yakın arkadaşlarımla bile tokalaşmıyorum.