Sağlık Bakanı;
R10 'da çıkan oylamaya göre kararımı vereceğim.
Tamam.
Sığ bir düşünce. Evet R10 dakilerin çoğunluğuna göre istifa edecek. Telatabilerin yaşlarının toplamına göre değil. Sen kendini bu ülkenin yönetimine katkıda bulunuyor olarak görmüyorsan kendini bir birey dahi yapamamışsan, birey olarak görmüyorsan bu senin problemin. Bu devlet Erdoğanın, Kılıçdaroğlunun, Menderesin, Ecevitin, İnönünün, Atatürkün, Vahdettinin ya da Abdulhamitin değil. Bu devlet bizim. Saltanat devri çoktan bitti.