Anket Sağlık Bakanı istifa etmeli midir?
Toplam Katılımcı Sayısı: 93
Sağlık Bakanı istifa etmeli midir?
Evet
%43,01 (40 Oy)
Hayır
%56,99 (53 Oy)
  • 01-10-2020, 19:31:31
    #19
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen, virüs mutasyona uğrayacak sanki Bakan gidince. 2 gün sonra da yerine gelen istifa etsin derler.
    Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bizzat kendi ağzından çıkmış sözü var, emaneti ehline vermemiz gerekiyor diye. Sağlık bakanlığı için bu sözlerin uygun olduğunu düşünüyor musunuz?
  • 01-10-2020, 19:34:28
    #20
    Allah kimseyi hastanelere düşürmesin. Ayağım kırıldığında randevu alması bir dert , orada sıra beklemesi ayrı dert. Allahtan doktorlarımız iyi . Özelde ücretler çok pahalı. Evet eskiden sıralar vardı , Sgk batmış durumdaydı ama şimdi hastane önündeki sıralar MHRS de beklemekten geçiyor. Şehir hastaneleri iyi ki yapıldı ama maliyetleri soru işareti.

    Umarım devletimiz milletimiz için iyi adımlar atar. Yazık bu millete ötv nin bile kdv sini ödüyor. Gerektiğinde tankın önüne geçip canını veriyor. Her şeyden önce sağlık .
  • 01-10-2020, 19:34:58
    #21
    Yalana alışmış ve bundan memnun olanlar belli oluyor zaten. Gerçek veriler açıklanırsa kargaşa çıkarmış. Çıksın, yalanlar içinde mi yaşayalım? Doğrusu neyse ona göre insanlar ciddiye alsın.
  • 01-10-2020, 19:35:35
    #22
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık Bakanı;

    R10 'da çıkan oylamaya göre kararımı vereceğim.

    Tamam.
    Sığ bir düşünce. Evet R10 dakilerin çoğunluğuna göre istifa edecek. Telatabilerin yaşlarının toplamına göre değil. Sen kendini bu ülkenin yönetimine katkıda bulunuyor olarak görmüyorsan kendini bir birey dahi yapamamışsan, birey olarak görmüyorsan bu senin problemin. Bu devlet Erdoğanın, Kılıçdaroğlunun, Menderesin, Ecevitin, İnönünün, Atatürkün, Vahdettinin ya da Abdulhamitin değil. Bu devlet bizim. Saltanat devri çoktan bitti.
  • 01-10-2020, 19:37:22
    #23
    Bakana gelene kadar.... önce Damat var
  • 01-10-2020, 19:37:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle etmeli.
  • 01-10-2020, 19:37:50
    #25
    Kurumsal Üye
    Bu tarz konuların açılması yasaklanmalı artık.

    Madem bu kadar iyi biliyorsunuz, kendiniz yapın bakanlığı.

    Ne kadar meraklısınız takım tutar gibi klavyeden sallamaya.

    Adam işini en başından beri gayet düzgün yapmaya çalıştı. Neden bu adamı hedef haline getiriyorsunuz?

    Millet sosyal mesafe kuralına uymadan maske takmadan gününü gün edecek ama ceza bakana kesilecek?

    Az adil olun. Az vicdanlı olun. Az özeleştiri yapmayı öğrenin artık.

    İnsan kendi tedbirini aldığı sürece düzelir bu ortam, aksi mümkün değil maalesef.
  • 01-10-2020, 19:38:03
    #26
    Google 1. Sayfa Garantili
    Arcenia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sığ bir düşünce. Evet R10 dakilerin çoğunluğuna göre istifa edecek. Telatabilerin yaşlarının toplamına göre değil. Sen kendini bu ülkenin yönetimine katkıda bulunuyor olarak görmüyorsan kendini bir birey dahi yapamamışsan, birey olarak görmüyorsan bu senin problemin. Bu devlet Erdoğanın, Kılıçdaroğlunun, Menderesin, Ecevitin, İnönünün, Atatürkün, Vahdettinin ya da Abdulhamitin değil. Bu devlet bizim. Saltanat devri çoktan bitti.
    Sizin düşünceleriniz ne değiştirdi peki? A veya B partisini savunmanızın bugüne kadar size ne gibi bir katkısı oldu. Ben bu platformda siyasi başlıklardan da, tartışmalardan da bıktım. Ve bu şekilde eleştirisel yaklaşan, yok sığmış yok şuymuş diye izah etmeye çalışan kişilerin ticari açıdan R10 'da pek bir aktiflik gösterdiğini de düşünmüyorum. 2 ay içerisinde 2 ticaretten daha fazla ticaret yapmak istiyorsanız size tavsiyem, kendinizi geliştirmeniz. Yok benim işim siyasi açıdan fikir sunmak, siyaset konuşmak, siyasi liderlere yönelik bilgiler vermek diyorsanız popüler çok sayıda siyaset forumu mevcut. O platformları aktif olarak kullanabilirsiniz.
  • 01-10-2020, 19:41:38
    #27
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz konuların açılması yasaklanmalı artık.

    Madem bu kadar iyi biliyorsunuz, kendiniz yapın bakanlığı.

    Ne kadar meraklısınız takım tutar gibi klavyeden sallamaya.

    Adam işini en başından beri gayet düzgün yapmaya çalıştı. Neden bu adamı hedef haline getiriyorsunuz?

    Millet sosyal mesafe kuralına uymadan maske takmadan gününü gün edecek ama ceza bakana kesilecek?

    Az adil olun. Az vicdanlı olun. Az özeleştiri yapmayı öğrenin artık.

    İnsan kendi tedbirini aldığı sürece düzelir bu ortam, aksi mümkün değil maalesef.
    İnsanların siyasete neden bu kadar ilgili olduğunu bi kendinize sorun. Vatandaş olarak insanlar memnuniyetsizliğini belirtiyor.