Allah kimseyi hastanelere düşürmesin. Ayağım kırıldığında randevu alması bir dert , orada sıra beklemesi ayrı dert. Allahtan doktorlarımız iyi . Özelde ücretler çok pahalı. Evet eskiden sıralar vardı , Sgk batmış durumdaydı ama şimdi hastane önündeki sıralar MHRS de beklemekten geçiyor. Şehir hastaneleri iyi ki yapıldı ama maliyetleri soru işareti.
Umarım devletimiz milletimiz için iyi adımlar atar. Yazık bu millete ötv nin bile kdv sini ödüyor. Gerektiğinde tankın önüne geçip canını veriyor. Her şeyden önce sağlık .