Bu tarz konuların açılması yasaklanmalı artık.
Madem bu kadar iyi biliyorsunuz, kendiniz yapın bakanlığı.
Ne kadar meraklısınız takım tutar gibi klavyeden sallamaya.
Adam işini en başından beri gayet düzgün yapmaya çalıştı. Neden bu adamı hedef haline getiriyorsunuz?
Millet sosyal mesafe kuralına uymadan maske takmadan gününü gün edecek ama ceza bakana kesilecek?
Az adil olun. Az vicdanlı olun. Az özeleştiri yapmayı öğrenin artık.
İnsan kendi tedbirini aldığı sürece düzelir bu ortam, aksi mümkün değil maalesef.