Sığ bir düşünce. Evet R10 dakilerin çoğunluğuna göre istifa edecek. Telatabilerin yaşlarının toplamına göre değil. Sen kendini bu ülkenin yönetimine katkıda bulunuyor olarak görmüyorsan kendini bir birey dahi yapamamışsan, birey olarak görmüyorsan bu senin problemin. Bu devlet Erdoğanın, Kılıçdaroğlunun, Menderesin, Ecevitin, İnönünün, Atatürkün, Vahdettinin ya da Abdulhamitin değil. Bu devlet bizim. Saltanat devri çoktan bitti.
Sizin düşünceleriniz ne değiştirdi peki? A veya B partisini savunmanızın bugüne kadar size ne gibi bir katkısı oldu. Ben bu platformda siyasi başlıklardan da, tartışmalardan da bıktım. Ve bu şekilde eleştirisel yaklaşan, yok sığmış yok şuymuş diye izah etmeye çalışan kişilerin ticari açıdan R10 'da pek bir aktiflik gösterdiğini de düşünmüyorum. 2 ay içerisinde 2 ticaretten daha fazla ticaret yapmak istiyorsanız size tavsiyem, kendinizi geliştirmeniz. Yok benim işim siyasi açıdan fikir sunmak, siyaset konuşmak, siyasi liderlere yönelik bilgiler vermek diyorsanız popüler çok sayıda siyaset forumu mevcut. O platformları aktif olarak kullanabilirsiniz.