Aynen, virüs mutasyona uğrayacak sanki Bakan gidince. 2 gün sonra da yerine gelen istifa etsin derler.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bizzat kendi ağzından çıkmış sözü var, emaneti ehline vermemiz gerekiyor diye. Sağlık bakanlığı için bu sözlerin uygun olduğunu düşünüyor musunuz?