Yalana alışmış ve bundan memnun olanlar belli oluyor zaten. Gerçek veriler açıklanırsa kargaşa çıkarmış. Çıksın, yalanlar içinde mi yaşayalım? Doğrusu neyse ona göre insanlar ciddiye alsın.