R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
17
●
443
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
1
2
02-02-2021, 21:16:18
#10
SaMuSiA
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
EftalBulut
;
Bu sorun halen devam etmektedir. Biliyorum yoğunsunuz bu konu hakkında bir gelişme var mı yokmu bilgi verirseniz çok memnun olurum hocam ve
@
EftalBulut
; hocam.
13-02-2021, 14:28:48
#11
SaMuSiA
@
Coşkun Çetin
; ustadım bu konu hakkında bilgi almak istiyorum?
Olacak olan bir şey mi? Olmayacaksa boşuna ümitlenip beklemeyelim
13-02-2021, 16:01:59
#12
Coşkun Çetin
Administrator
@
Burti
; bugün fixleyelim
17-03-2021, 21:34:04
#13
Lingly
Bu problem hala devam etmektedir.
25-03-2021, 11:12:35
#14
nurettin
sorun devam ediyor
07-07-2021, 19:36:17
#15
SaMuSiA
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; bugün fixleyelim
Foruma ara vermiştim 6 ay kadar geri geldiğimde bu sorun halledilmiştir diye umdum ama gene aynı
15-01-2022, 16:51:16
#16
Misafir
Admin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; bugün fixleyelim
sorun halen devam ediyor hocam
15-01-2022, 16:56:30
#17
SaMuSiA
Admin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; bugün fixleyelim
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sorun halen devam ediyor hocam
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet onu güncelleyeceğim bu gece 👍 Bir kaç ekstra güvenlik önlemi alındı onla alakalı
Maalesef bu özellik çok iyi aslında ama işte sorun düzeltilmedi
Dört gözle bende bir çok arkadaşımda bekliyor.
21-02-2022, 08:58:38
#18
SaMuSiA
Admin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; bugün fixleyelim
Tam 1 sene oldu ustadım
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
;
2 Sene oldu. Böylesine güzel bir özelliği kullanmaktan mahrum kalıyoruz.
Özel ricamdır lütfen şu konuya bir el atın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler