Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
15-01-2022, 16:56:30
#17
SaMuSiA
Admin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; bugün fixleyelim
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sorun halen devam ediyor hocam
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet onu güncelleyeceğim bu gece 👍 Bir kaç ekstra güvenlik önlemi alındı onla alakalı
Maalesef bu özellik çok iyi aslında ama işte sorun düzeltilmedi
Dört gözle bende bir çok arkadaşımda bekliyor.