Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
02-02-2021, 21:16:18
#10
SaMuSiA
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
EftalBulut
;
Bu sorun halen devam etmektedir. Biliyorum yoğunsunuz bu konu hakkında bir gelişme var mı yokmu bilgi verirseniz çok memnun olurum hocam ve
@
EftalBulut
; hocam.