Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
07-07-2021, 19:36:17
#15
SaMuSiA
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; bugün fixleyelim
Foruma ara vermiştim 6 ay kadar geri geldiğimde bu sorun halledilmiştir diye umdum ama gene aynı