Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
21-02-2022, 08:58:38
#18
SaMuSiA
Admin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; bugün fixleyelim
Tam 1 sene oldu ustadım
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
;
2 Sene oldu. Böylesine güzel bir özelliği kullanmaktan mahrum kalıyoruz.
Özel ricamdır lütfen şu konuya bir el atın