En son artık buraya konu açmak istedim. Sevgili forum yönetimi arkadaşlar, abiler, dostlar, kardeşlerim biliyorum forum için her geçen gün daha fazla çalışıyor ve efor sarf ediyorsunuz. Sizlerden ricam bu özelliği aktif hale gelmesi inanın çok istiyorum. He olmuyorsa ümitlenmeyelim o butonu ordan kaldıralım

Lütfen beni yanlış anlamayın benim için çok güzel bir özellik ama kullanamıyorum(z)..


@Coskun;
