Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
28-09-2020, 21:07:48
#5
Burti
Reveloper
Evet onu güncelleyeceğim bu gece 👍 Bir kaç ekstra güvenlik önlemi alındı onla alakalı