muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Burti; mesaj üzerinde aldığım ekran görüntüsü WAF resmini çekiyor.

https://analiz.r10.net/ekran-goruntusu/8c45ed7656
Bende bunu paylaşmak için konu kilidini açmıştım. Çok teşekkür ederim hocam desteğiniz için umarım bu sorun çözülür