Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
19-01-2021, 13:26:49
#8
SaMuSiA
muhammedaksam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; mesaj üzerinde aldığım ekran görüntüsü WAF resmini çekiyor.
https://analiz.r10.net/ekran-goruntusu/8c45ed7656
Bende bunu paylaşmak için konu kilidini açmıştım. Çok teşekkür ederim hocam desteğiniz için umarım bu sorun çözülür