Nereden baksanız 1-2-3 aydır "forumda" kategorisine bu sorunu iletiyorum. Şahsen ücretli üyeliğim olmadığı için mesaj hakkım haliyle az oluyor ve bu "ekran görüntüsü" al özelliği çok işime yarıyordu. Son zamanlarda bu çalışmamaya başladı. Forumda kategorisine çok fazla konu açtım geri dönüşler oldu sorun iletilmiştir vs gibisinden.

En son artık buraya konu açmak istedim. Sevgili forum yönetimi arkadaşlar, abiler, dostlar, kardeşlerim biliyorum forum için her geçen gün daha fazla çalışıyor ve efor sarf ediyorsunuz. Sizlerden ricam bu özelliği aktif hale gelmesi inanın çok istiyorum. He olmuyorsa ümitlenmeyelim o butonu ordan kaldıralım
Lütfen beni yanlış anlamayın benim için çok güzel bir özellik ama kullanamıyorum(z)..



@Coskun;