Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
28-09-2020, 21:13:51
#6
SaMuSiA
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet onu güncelleyeceğim bu gece 👍 Bir kaç ekstra güvenlik önlemi alındı onla alakalı
Elinize emeğinize sağlık. Çok çok teşekkür ederim