Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
19-01-2021, 13:25:49
#7
muhammedaksam
@
Burti
; mesaj üzerinde aldığım ekran görüntüsü WAF resmini çekiyor.
https://analiz.r10.net/ekran-goruntusu/8c45ed7656