Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
28-09-2020, 20:58:28
#3
SaMuSiA
Lederheld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Burti
; hocamıza ilettiniz mi konuyu?
Yok hocam direkt forumda kategorisine konu açmıştım. İlk defa konuyu burada açıyorum