Konu
R10 Forumda - DM - Ekran Görüntüsü AL" Çalışmıyor
13-02-2021, 14:28:48
#11
SaMuSiA
@
Coşkun Çetin
; ustadım bu konu hakkında bilgi almak istiyorum?
Olacak olan bir şey mi? Olmayacaksa boşuna ümitlenip beklemeyelim