• 23-09-2020, 14:25:04
    #37
    scylla40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Allah acil şifalar versin.
    Allah razı olsun hocam.
    cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Teşekkürler hocam.
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    1.Sirkeli su ile bol bol gargara yapın.
    2Çam kozalağı şurubunu kullanın.
    3.su süt sarımsak zencefil kürünü içmenizi tavsiye ederim.
    Öneri için teşekkürler hocam.
    orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.



    Doktor musunuz, böyle bir ciddi hastalıkta tavsiye veriyorsunuz. Doktorsanız bilelim.
    Teşekkürler hocam allah razı olsun.
  • 23-09-2020, 15:13:39
    #38
    Geçmiş olsun.
  • 23-09-2020, 15:20:26
    #39
    orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.



    Doktor musunuz, böyle bir ciddi hastalıkta tavsiye veriyorsunuz. Doktorsanız bilelim.
    Aynen kral doktorum.Boş zamanlarımda 6Dan sonra doktorculuk oynuyorum.
    Adı üstünde tavsiye.Tavsiye nedir?Biri geçirmişdir,kendim geçirmişimdir.Kullanmışımdır iyi gelmişimdir.Hadi onu da geçtim Google a bile yazsan neler iyi gelir diye şu yazdıklarımdan bir tanesini sana söyler
  • 23-09-2020, 15:37:45
    #40
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Allah razı olsun hocam.
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen kral doktorum.Boş zamanlarımda 6Dan sonra doktorculuk oynuyorum.
    Adı üstünde tavsiye.Tavsiye nedir?Biri geçirmişdir,kendim geçirmişimdir.Kullanmışımdır iyi gelmişimdir.Hadi onu da geçtim Google a bile yazsan neler iyi gelir diye şu yazdıklarımdan bir tanesini sana söyler
    Tartışmayın hocam, ben size verdiğiniz tavsiye için teşekkür ederim. Arkadaş da kötü bir niyetle yazmamıştır eminim.
  • 23-09-2020, 16:58:44
    #41
    Çok geçmiş olsun hocam, Nişanlımın annesi ve babasında da 3 gündür maalesef çıktı annesi biraz kötü belirtilerden dolayı bugün hastaneye yatış yaptı, hastaneler dolu, zorla gitmek istedi yatış vermişler. İştah kesiliyor bir şey yiyemiyorsun, bizim de psikolojimiz alt üst bu illetten, iyileşmesini bekliyoruz, vitamin takviyeleri ve vücudunuzu dinç tutacak şeyler yiyin belirtiler çıkınca iştahınız kesilecek o yüzden meyve filan ve proteinli ürünler tüketin, çok geçmiş olsun hepimize.
  • 23-09-2020, 17:22:07
    #42
    Elipveres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam, Nişanlımın annesi ve babasında da 3 gündür maalesef çıktı annesi biraz kötü belirtilerden dolayı bugün hastaneye yatış yaptı, hastaneler dolu, zorla gitmek istedi yatış vermişler. İştah kesiliyor bir şey yiyemiyorsun, bizim de psikolojimiz alt üst bu illetten, iyileşmesini bekliyoruz, vitamin takviyeleri ve vücudunuzu dinç tutacak şeyler yiyin belirtiler çıkınca iştahınız kesilecek o yüzden meyve filan ve proteinli ürünler tüketin, çok geçmiş olsun hepimize.
    Teşekkürler hocam, Allah yardımcınız olsun. Vitamin takviyesi ilaçlara başladık. Allah'ın izni ile hafif bir şekilde atlatacağız.
  • 23-09-2020, 17:25:55
    #43
    Allah şifa versin hocam en kısa surede
  • 23-09-2020, 17:38:17
    #44
    Kebelek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam en kısa surede
    Allah razı olsun hocam