• 23-09-2020, 09:14:41
    #28
    Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzerini yaşadık hocam, yiğenim virüslüymüş 10 yaşında bizde kaldı 2 gün. Allah'tan bulaştırmamış bize 14 gün kaldık karantina da bir şey çıkmadı. Umarım sizin de bir şeyiniz çıkmaz. Geçmiş olsun...
    Allah yardımcımız olsun hocam, teşekkür ederim.
    Berserk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam
    Allah razı olsun hocam.
    Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Dışarı çıkmadığınız için teşekkürler.
    Allah razı olsun hocam.
  • 23-09-2020, 09:52:44
    #29
    Geçmiş olsun hocam
  • 23-09-2020, 10:00:48
    #30
    onlyspeedd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Allah razı olsun hocam
  • 23-09-2020, 13:21:27
    #31
    Geçmiş olsun hocam. Allah acil şifalar versin.
  • 23-09-2020, 13:22:55
    #32
    Geçmiş olsun.
  • 23-09-2020, 13:26:48
    #33
    alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, 2 gün önce askerden kuzenimiz geldi. Bursa Jandarma Astsubay Eğitim Okulu'nu kazandığı için erken izin aldı ve bize geldi. Bu sabah covid testi yaptırdık. Saat 4 gibi pozitif olduğu açıklandı, filyasyon ekibi geldi. Ancak ekip bihaber . Şu an 7 kişi evde karantina altına alındık. Hakkımızda hayırlısı olsun.
    Geçmiş olsun hocam.
    1.Sirkeli su ile bol bol gargara yapın.
    2Çam kozalağı şurubunu kullanın.
    3.su süt sarımsak zencefil kürünü içmenizi tavsiye ederim.
  • 23-09-2020, 13:31:46
    #34
    Öncelikle geçmiş olsun.

    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    1.Sirkeli su ile bol bol gargara yapın.
    2Çam kozalağı şurubunu kullanın.
    3.su süt sarımsak zencefil kürünü içmenizi tavsiye ederim.
    Doktor musunuz, böyle bir ciddi hastalıkta tavsiye veriyorsunuz. Doktorsanız bilelim.
  • 23-09-2020, 14:21:55
    #35
    alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne saçmalıyorsun dostum sen? Ne akraba ziyareti? Ben marttan beri eşe dosta gitmiyorum. Evime bir Allah'ın kulunu davet etmedim. Bol keseden atmak kolay. Ne düğünü ne eğlencesi? Çocuk otobüs bulamadı. Çorlu'dan Esenler'e geldi, oradan Düzce'ye geçti sabah testini yaptırdık 3'te pozitif çıktı. Ne diyeyim sokakta kal mı diyeyim? Hadi abisinin yurda git mi diyeyim?
    Senin gibi zihniyette bir insanın bana geçmiş olsun demesine gerek yok. Profiline de bildirimi bıraktım. Asla seninle ticaret yapmayacağım. Hadi sen kal sağlıcakla.
    Senin zihniyetinde biriyle ticaretim olmaz zaten. Zoruna gittiğinde ticaretim olmazmış Sen kimsin ki beni hangi ticaretinle korkutacağını sanıyorsun? İşine bak, iyileşmene bak, boş boş işler peşinde koşma bi daha. Not bırakmana gerek yok engelliyorum seni zaten.
  • 23-09-2020, 14:24:01
    #36
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin zihniyetinde biriyle ticaretim olmaz zaten. Zoruna gittiğinde ticaretim olmazmış Sen kimsin ki beni hangi ticaretinle korkutacağını sanıyorsun? İşine bak, iyileşmene bak, boş boş işler peşinde koşma bi daha. Not bırakmana gerek yok engelliyorum seni zaten.
    Bak işine kardeşim. Boş ve gereksiz yorumlarını da kendine sakla.