Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzerini yaşadık hocam, yiğenim virüslüymüş 10 yaşında bizde kaldı 2 gün. Allah'tan bulaştırmamış bize 14 gün kaldık karantina da bir şey çıkmadı. Umarım sizin de bir şeyiniz çıkmaz. Geçmiş olsun...
Allah yardımcımız olsun hocam, teşekkür ederim.
Berserk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam
Allah razı olsun hocam.
Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Dışarı çıkmadığınız için teşekkürler.
Allah razı olsun hocam.