Benzerini yaşadık hocam, yiğenim virüslüymüş 10 yaşında bizde kaldı 2 gün. Allah'tan bulaştırmamış bize 14 gün kaldık karantina da bir şey çıkmadı. Umarım sizin de bir şeyiniz çıkmaz. Geçmiş olsun...
Allah yardımcımız olsun hocam, teşekkür ederim.
Allah razı olsun hocam.
Geçmiş olsun. Dışarı çıkmadığınız için teşekkürler.
Allah razı olsun hocam.