Selamlar, 2 gün önce askerden kuzenimiz geldi. Bursa Jandarma Astsubay Eğitim Okulu'nu kazandığı için erken izin aldı ve bize geldi. Bu sabah covid testi yaptırdık. Saat 4 gibi pozitif olduğu açıklandı, filyasyon ekibi geldi. Ancak ekip bihaber

. Şu an 7 kişi evde karantina altına alındık. Hakkımızda hayırlısı olsun.
Geçmiş olsun hocam.
1.Sirkeli su ile bol bol gargara yapın.
2Çam kozalağı şurubunu kullanın.
3.su süt sarımsak zencefil kürünü içmenizi tavsiye ederim.