Biz de Pozitif Olduk...
43
●1.290
- 22-09-2020, 20:51:29Geçmiş olsun öncelikle. Bende dün konu açmıştım. Abimde ve yengemde çıkmıştı 2 gün bizde baya baya vakit geçirmiştik beraber annemle babama yaptılar bana yapmadılar negatif çıktı bugün sonuçları bende yarın hastaneye gidicem kendime test yaptırmak için bizde karantinadayiz temaslı sayıldığımız için ya özel araç yada ambulans ile gidilebiliyormus hastaneye
- 22-09-2020, 21:39:40Teşekkür ederim hocam size de geçmiş olsun.hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2020, 09:13:28Ne saçmalıyorsun dostum sen? Ne akraba ziyareti? Ben marttan beri eşe dosta gitmiyorum. Evime bir Allah'ın kulunu davet etmedim. Bol keseden atmak kolay. Ne düğünü ne eğlencesi? Çocuk otobüs bulamadı. Çorlu'dan Esenler'e geldi, oradan Düzce'ye geçti sabah testini yaptırdık 3'te pozitif çıktı. Ne diyeyim sokakta kal mı diyeyim? Hadi abisinin yurda git mi diyeyim?Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin gibi zihniyette bir insanın bana geçmiş olsun demesine gerek yok. Profiline de bildirimi bıraktım. Asla seninle ticaret yapmayacağım. Hadi sen kal sağlıcakla.