• 22-09-2020, 18:52:12
    #19
    Geçmiş olsun hocam
  • 22-09-2020, 18:59:11
    #20
    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Teşekkürler hocam.
  • 22-09-2020, 20:51:29
    #21
    Geçmiş olsun öncelikle. Bende dün konu açmıştım. Abimde ve yengemde çıkmıştı 2 gün bizde baya baya vakit geçirmiştik beraber annemle babama yaptılar bana yapmadılar negatif çıktı bugün sonuçları bende yarın hastaneye gidicem kendime test yaptırmak için bizde karantinadayiz temaslı sayıldığımız için ya özel araç yada ambulans ile gidilebiliyormus hastaneye
  • 22-09-2020, 21:39:40
    #22
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun öncelikle. Bende dün konu açmıştım. Abimde ve yengemde çıkmıştı 2 gün bizde baya baya vakit geçirmiştik beraber annemle babama yaptılar bana yapmadılar negatif çıktı bugün sonuçları bende yarın hastaneye gidicem kendime test yaptırmak için bizde karantinadayiz temaslı sayıldığımız için ya özel araç yada ambulans ile gidilebiliyormus hastaneye
    Teşekkür ederim hocam size de geçmiş olsun.
  • 23-09-2020, 02:13:34
    #23
    Hala akraba ziyaretleri, geçmiş olsun ziyaretleri, düğün, eğlence, gezmeler olduğu sürece geçmez kardeşim geçmez. Boş yere geçmiş olsun demenin anlamı yok.
  • 23-09-2020, 02:52:21
    #24
    Benzerini yaşadık hocam, yiğenim virüslüymüş 10 yaşında bizde kaldı 2 gün. Allah'tan bulaştırmamış bize 14 gün kaldık karantina da bir şey çıkmadı. Umarım sizin de bir şeyiniz çıkmaz. Geçmiş olsun...
  • 23-09-2020, 02:59:35
    #25
    Çok geçmiş olsun hocam
  • 23-09-2020, 03:13:48
    #26
    Geçmiş olsun. Dışarı çıkmadığınız için teşekkürler.
  • 23-09-2020, 09:13:28
    #27
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala akraba ziyaretleri, geçmiş olsun ziyaretleri, düğün, eğlence, gezmeler olduğu sürece geçmez kardeşim geçmez. Boş yere geçmiş olsun demenin anlamı yok.
    Ne saçmalıyorsun dostum sen? Ne akraba ziyareti? Ben marttan beri eşe dosta gitmiyorum. Evime bir Allah'ın kulunu davet etmedim. Bol keseden atmak kolay. Ne düğünü ne eğlencesi? Çocuk otobüs bulamadı. Çorlu'dan Esenler'e geldi, oradan Düzce'ye geçti sabah testini yaptırdık 3'te pozitif çıktı. Ne diyeyim sokakta kal mı diyeyim? Hadi abisinin yurda git mi diyeyim?
    Senin gibi zihniyette bir insanın bana geçmiş olsun demesine gerek yok. Profiline de bildirimi bıraktım. Asla seninle ticaret yapmayacağım. Hadi sen kal sağlıcakla.