Benzerini yaşadık hocam, yiğenim virüslüymüş 10 yaşında bizde kaldı 2 gün. Allah'tan bulaştırmamış bize 14 gün kaldık karantina da bir şey çıkmadı. Umarım sizin de bir şeyiniz çıkmaz. Geçmiş olsun...