Hala akraba ziyaretleri, geçmiş olsun ziyaretleri, düğün, eğlence, gezmeler olduğu sürece geçmez kardeşim geçmez. Boş yere geçmiş olsun demenin anlamı yok.
Ne saçmalıyorsun dostum sen? Ne akraba ziyareti? Ben marttan beri eşe dosta gitmiyorum. Evime bir Allah'ın kulunu davet etmedim. Bol keseden atmak kolay. Ne düğünü ne eğlencesi? Çocuk otobüs bulamadı. Çorlu'dan Esenler'e geldi, oradan Düzce'ye geçti sabah testini yaptırdık 3'te pozitif çıktı. Ne diyeyim sokakta kal mı diyeyim? Hadi abisinin yurda git mi diyeyim?
Senin gibi zihniyette bir insanın bana geçmiş olsun demesine gerek yok. Profiline de bildirimi bıraktım. Asla seninle ticaret yapmayacağım. Hadi sen kal sağlıcakla.