hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun öncelikle. Bende dün konu açmıştım. Abimde ve yengemde çıkmıştı 2 gün bizde baya baya vakit geçirmiştik beraber annemle babama yaptılar bana yapmadılar negatif çıktı bugün sonuçları bende yarın hastaneye gidicem kendime test yaptırmak için bizde karantinadayiz temaslı sayıldığımız için ya özel araç yada ambulans ile gidilebiliyormus hastaneye
Teşekkür ederim hocam size de geçmiş olsun.