Çok geçmiş olsun hocam, Nişanlımın annesi ve babasında da 3 gündür maalesef çıktı annesi biraz kötü belirtilerden dolayı bugün hastaneye yatış yaptı, hastaneler dolu, zorla gitmek istedi yatış vermişler. İştah kesiliyor bir şey yiyemiyorsun, bizim de psikolojimiz alt üst bu illetten, iyileşmesini bekliyoruz, vitamin takviyeleri ve vücudunuzu dinç tutacak şeyler yiyin belirtiler çıkınca iştahınız kesilecek o yüzden meyve filan ve proteinli ürünler tüketin, çok geçmiş olsun hepimize.
Teşekkürler hocam, Allah yardımcınız olsun. Vitamin takviyesi ilaçlara başladık. Allah'ın izni ile hafif bir şekilde atlatacağız.