orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun.



Doktor musunuz, böyle bir ciddi hastalıkta tavsiye veriyorsunuz. Doktorsanız bilelim.
Aynen kral doktorum.Boş zamanlarımda 6Dan sonra doktorculuk oynuyorum.
Adı üstünde tavsiye.Tavsiye nedir?Biri geçirmişdir,kendim geçirmişimdir.Kullanmışımdır iyi gelmişimdir.Hadi onu da geçtim Google a bile yazsan neler iyi gelir diye şu yazdıklarımdan bir tanesini sana söyler