Allah razı olsun hocam.
Aynen kral doktorum.Boş zamanlarımda 6Dan sonra doktorculuk oynuyorum.
Adı üstünde tavsiye.Tavsiye nedir?Biri geçirmişdir,kendim geçirmişimdir.Kullanmışımdır iyi gelmişimdir.Hadi onu da geçtim Google a bile yazsan neler iyi gelir diye şu yazdıklarımdan bir tanesini sana söyler
Tartışmayın hocam, ben size verdiğiniz tavsiye için teşekkür ederim. Arkadaş da kötü bir niyetle yazmamıştır eminim.