Eğer illa ki geçti diye ısrar ediyorsa o adamda egzama değil bildiğin kepek vardır. Benim saçıma da Ketoral, Ketoral muadili adını unuttuğum bir ilaç, Head&Shoulders'ın bu şampuanı vardı. Ancak bunlar da kortizon olduğu için çok kullanma taraftarı değilim. Bir süredir aktardan aldığım katran sabunu kullanıyorum şimdilik iyi gibi ama bakalım.
Head & Shoulders Clinical Strength | Seboreik Dermatit
17
●236
- 05-01-2021, 01:55:57Ben 8 yaşından beri bu illetle uğraşıyorum yani 21 yıl oldu gitmediğim doktor, dinlemediğim tavsiye kalmadı. Kesinlikle sıfırlanmıyor. Bunu yaptım hiçbir şey kalmadı diyen adam yalan söylüyordur
Eğer illa ki geçti diye ısrar ediyorsa o adamda egzama değil bildiğin kepek vardır. Benim saçıma da Ketoral, Ketoral muadili adını unuttuğum bir ilaç, Head&Shoulders'ın bu şampuanı vardı. Ancak bunlar da kortizon olduğu için çok kullanma taraftarı değilim. Bir süredir aktardan aldığım katran sabunu kullanıyorum şimdilik iyi gibi ama bakalım.
- 05-01-2021, 09:56:48Hocam 3 ay önce aldım ben şampuanı, hala aynı aldığım duruyor çok nadir kullanıyorum, genelde farklı normal şampuan kullanıyorum yine. İlk kullanmamdan itibaren birden kesti gerçekten çok işe yaradı. Ara ara çok çok az oluyor tabi, o zaman yine kullanıyorum o şampuanı rahat bi 2 3 hafta götürüyor gerçekten. Saçta bitti ama şimdi kaşıma sıçradı, onuda o şampuanla yıkıyorum artık.Kaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 10:22:08hocam kortizollu losyon kullanmaktan iyidir ara ara kullanmakta sıkıntı olmaz internetten sipariş vereyim inşallah banada deva olur. Birde hocam saç dökülmesi yaptımı sizde ?ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 10:23:47bende de yıllardır var en sonunda bu çare oldu 1 hafta kullanma geri eski haline dönüyor tavsiyem sürekli bununla değil de yanına bir katkısız besleyici bitkisel şampuan daha bulun dönüşümlü olarak günlük yıkayın inşallah ter temiz olur saç derisi
- 05-01-2021, 11:58:00Yok hocam dökme yapmadı bende.Kaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski haline dönmedi benim hiç, çok az bi şekilde gösteriyor kendini ama kullanmadan önce saç derim taş gibiydi valla. Şimdi 2 3 hafta kullanmayayım o kadar kötü olmuyor sadece ön kısımlarımda ufak ufak beliriyor, akşamına yıkıyorum h&s ile düzeliyor hemen.Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-01-2021, 14:39:13hocam nereden aldınız eczanelerde bulunur muensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 14:59:57Kremlerle, şampuanlarla geçecek bir hastalık değil bu. Bu hastalığı içten ve kökten çözmeniz gerekiyor. Kandida diyetini araştırın. Bu hastalığın sebebi bağırsaklarınızdaki zararları bakterilerdir. en az 5 ay boyunca sütlü ürünler (yoğurt, kefir, peynir, sütlü tatlılar gibi.) tüm şekerli yiyecekler, unlu besinler (açma, ekmek, kurabiye vs) nişastalı sebzeler, patates, fasulye gibi, yumurta, pirinç, bulgur. yemeyeceksiniz. zorlu bir diyettir. çünkü bu diyeti aç kalarak yapmanız lazım. günde 2 öğün beslenmeniz lazım. bakterilerle savaşmak için sarımsak, soğan, hindistan cevizi ile de destekelemek gerekiyor. Ben bu diyeti yaparak 12 yıllık sivilcelerimden ve egzamalarımdan kurtuldum. ilaçlara falan boşuna para vermeyin candida diyeti yaparak nokta atışı yapın.
- 05-01-2021, 15:23:45Ben trendyoldan indirim yakaladım 75₺ fiyatına aldım aylar önceKaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle