Yok hocam dökme yapmadı bende.
Eski haline dönmedi benim hiç, çok az bi şekilde gösteriyor kendini ama kullanmadan önce saç derim taş gibiydi valla. Şimdi 2 3 hafta kullanmayayım o kadar kötü olmuyor sadece ön kısımlarımda ufak ufak beliriyor, akşamına yıkıyorum h&s ile düzeliyor hemen.
hocam nereden aldınız eczanelerde bulunur mu