Ben 8 yaşından beri bu illetle uğraşıyorum yani 21 yıl oldu gitmediğim doktor, dinlemediğim tavsiye kalmadı. Kesinlikle sıfırlanmıyor. Bunu yaptım hiçbir şey kalmadı diyen adam yalan söylüyordur

Eğer illa ki geçti diye ısrar ediyorsa o adamda egzama değil bildiğin kepek vardır. Benim saçıma da Ketoral, Ketoral muadili adını unuttuğum bir ilaç, Head&Shoulders'ın bu şampuanı vardı. Ancak bunlar da kortizon olduğu için çok kullanma taraftarı değilim. Bir süredir aktardan aldığım katran sabunu kullanıyorum şimdilik iyi gibi ama bakalım.